Klachtenprocedure

Klachtenprocedure

Attentie: het Kifid toetst uitsluitend of Plaggemars Incasso zich aan de gedragsnormen houdt. Het inhoudelijk beoordelen van een vordering is niet aan het Kifid, maar aan de rechter voorbehouden.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van Plaggemars Incasso normaliter binnen 2 werkdagen een schriftelijke bevestiging dat uw klacht in behandeling is genomen.

Vermeld bij uw klacht voor zover van toepassing de volgende gegevens:

  • Dossiernummer;
  • Uw naam, bedrijfsnaam, volledige adres, uw (mobiele) telefoonnummer en e-mailadres;
  • Een duidelijke, korte en bondige omschrijving van uw klacht.

Aan de hand hiervan wordt, conform de klachtenprocedure, uw klacht gecategoriseerd en een intern onderzoek opgestart, waarbij het streven is om u binnen 14 werkdagen van een inhoudelijke reactie op uw klacht te voorzien. Mocht deze termijn niet haalbaar zijn, dan ontvangt u hiervan bericht.

Plaggemars Incasso is lid van de Nederlandse Vereniging van Incassobureaus (NVI) en conformeert zich sinds 1 april 2024 aan de klachtenprocedure van het Kifid.

Wanneer onze reactie op uw klacht voor u niet bevredigend is, hebt u de mogelijkheid om gebruik te maken van deze geschillenregeling en kunt u contact opnemen met het Kifid, postbus 93257 te 2509 AG Den Haag of kijk op Kifid.nl

Een klacht?

U kunt deze per email of per post aan ons kantoor kenbaar maken. Stuur een brief aan:
Plaggemars Incasso
Postbus 201
3740 AE Baarn

Klik op de blauwe button en meld uw klacht via e-mail.

Sla ook de juiste toon aan...

Wij zijn trots op de jarenlange samenwerking met ondermeer onderstaande relaties. Uiteraard voegen wij u graag hieraan toe.