Aanmaning ontvangen?

Direct betalen

Wanneer u van ons een aanmaning hebt ontvangen, kunt u d.m.v. het aanklikken van de groene button direct online betalen.

Veel gestelde vragen/opmerkingen

Ik heb al betaald.

Hebt u betaald, stuurt u ons dan een kopie van uw bankafschrift of geef ons de datum van afschrijving, het bedrag, uw eigen rekeningnummer en het rekeningnummer waarop u hebt overgemaakt op. U kunt daarvoor gebruik maken van onderstaand contactformulier.

Ik heb opgezegd.

Wanneer u hebt opgezegd en ook beschikt over een deugdelijk bewijs hiervan, kunt u ons berichten via onderstaand contactformulier en uw bewijs van opzegging uploaden.

Ik wil een kopie-factuur aanvragen.

Wilt u een kopie-nota ontvangen, dient u dan een verzoek in via onderstaand contactformulier.

Ik kan het bedrag niet in één keer betalen, is het mogelijk een betalingsregeling treffen?

Mocht uw financiële situatie u geen andere keus laten, dan kunt u telefonisch contact opnemen voor overleg of onderstaand contactformulier invullen en aangeven op welke wijze u de vordering wilt aflossen. Op basis van de van u ontvangen informatie verneemt u vervolgens van ons of en zo ja, onder welke voorwaarden met een betaling in termijnen kan worden ingestemd.

Ik kan het nu niet betalen, kan ik een kort uitstel van betaling krijgen?

Uitstel van betaling geven wij niet zomaar. Mocht uw financiële situatie u geen andere keus laten, dan kunt u telefonisch contact opnemen voor overleg of onderstaand contactformulier invullen en aangeven tot wanneer u uitstel wenst. Op basis van de van u ontvangen informatie verneemt u vervolgens van ons of en zo ja, voor welke termijn een uitstel van betaling wordt verleend.

Mijn vraag staat er niet tussen.

Staat uw vraag er niet tussen, stel deze dan via onderstaand contactformulier.

Heeft u vaker moeite om uw rekeningen op tijd te betalen?

Dan kan het verstandig zijn om hulp in te schakelen van de juiste instanties.

Waarom is het belangrijk om hulp te zoeken?

Wanneer u geldzorgen heeft, is het van belang om hier niet mee rond te blijven lopen totdat de problemen te groot worden. Hoe eerder u hulp inschakelt, hoe beter. Er zijn namelijk veel organisaties die u kunnen ondersteunen.

Waar kunt u als consument terecht?

  • Humanitas Thuisadministratie: Helpt u met uw administratie en het maken van een budgetoverzicht. Bel voor meer informatie 020-5231100
  • Kwadraad maatschappelijk werk: Biedt inzicht in uw uitgaven en hulp bij schulden. Bel voor meer informatie 088 900 4000
  • Gemeente: Uw gemeente is verplicht om u hulp te bieden bij schulden. Bel uw gemeente en vraag naar de afdeling schuldhulpverlening
  • Geldfit: Doe een anonieme test om te zien welke hulp er in uw gemeente beschikbaar is. Bellen kan ook op 0800-8115

Waar kunt u als ondernemer terecht?

  • Over Rood: Is er voor ondernemers met schulden, die er zelf niet goed uitkomen.
  • Zuidweg & Partners: Uw hulp voor bedrijfsherstel en schuldhulpverlening.

Soorten hulp

  • Budgetadvies
  • Hulp bij administratie
  • Schuldhulpverlening
  • Begeleiding door vrijwilligers
  • Emotionele ondersteuning

Onderneem actie!

Wacht niet te lang met het zoeken van hulp. Hoe eerder u erbij bent, hoe meer mogelijkheden er zijn om uw situatie te verbeteren. U staat er echt niet alleen voor.

Bij ernstige zorgen

Als uw geldzorgen leiden tot negatieve gedachten of depressies, neem dan contact op met 113 Zelfmoordpreventie. Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar op 0800-0113 of via www.113.nl

Praten over uw geldzorgen helpt en is de eerste stap richting een oplossing. Er zijn mensen en organisaties die u graag willen en kunnen helpen.

Contactformulier

Is er iets waarover u contact wenst te hebben? Vul dan het onderstaande formulier in en wij nemen contact met u op.

Sla ook de juiste toon aan...

Wij zijn trots op de jarenlange samenwerking met ondermeer onderstaande relaties. Uiteraard voegen wij u graag hieraan toe.